Tarihçe

1985 yılında Metal Kalıp San. ve Tic. A.Ş. olarak metal ve plastik kalıplar üretmek üzere kurulan şirketimiz, yurtiçi ve yurtdışına başarı ile birçok kalıp üretti. 1987 yılında kendi anahtar ve priz ürünlerini üretme kararı aldı. 1989 yılında, ANADOLU markası piyasaya çıktı. Beğeni gören bu serinin yanında diğer firmalara uzmanı olduğu mekanizma üretimine de devam etti. 2000 yılında büyümeye devam eden firmamız Mekasan markasıyla yeni bir anahtar-priz serisi de üreterek ürün gamını geliştirirken yurtiçi ve yurtdışı pazarını da büyütmeye devam etti. 2006 yılında yurtiçinde Bauhaus Yapı marketleri ile zincir mağazalara da adım attı. 2007 yılında NILSON markası ile lüks anahtar-priz üretimine başladı. Cam ve doğal granit çerçeveli anahtar-priz serileri ile öncü üretici firma olmanın haklı gururunu yaşadı. 2008 yılında ekonomik ve lüks anahtar-priz serilerini dahada geliştirerek ve ürün çeşitliğini arttırarak yurtiçi ve yurtdışı pazarını genişletmeye devam etti. Teknoloji, üretim, kalite, dizayn ve pazarlama konularındaki yatırımlarına hız kazandırdı.

Nilson günümüzde; Rusya, Ukrayna, Romanya, İran, Ermenistan, Azerbaycan, Kazakistan, Gürcistan, Türkmenistan, Moldova, İspanya, Yunanistan, Çek Cumhuriyeti, Polonya, Slovakya, İsveç, Tacikistan, Özbekistan, Moğolistan ve Angola’ya direk ihracat yapmaktadır. Bunun yanı sıra Bauhaus gibi uluslararası yapı markette de ürünleri satılmakta ve beğeni görmektedir.

Kalite ve koşulsuz hizmet anlayışı ile, gelişmesine devam eden Nilson, tasarımdan üretime kadar olan tüm aşamalarda CAD-CAM, teknolojileri kullanmakta ve en modern CNC tezgahlarına sahip kalıphanesinde kendi kalıplarını kendisi üretmektedir.

Gelecek yıllarda sektörün en güçlü ve prestijli firması olmayı hedefleyen Nilson, ülkemizin en iyi anahtar-priz mekanizmalarına sahiptir.

Firmamız, konusunda en deneyimli yönetici ve mühendis kadrosuyla geleceğe yönelik olarak çalışmalarına devam ederken, müşteri memnuniyetini ön planda tutmaktadır.

Estetik, modern ve özgün dizayn, Kalite, Müşteri Memnuniyeti, Nilson markasını pazardaki konumlandırmasında temel değer olacaktır.